Character sheet Kudde: Shut up. Leeftijd: 117 years Partner: My heart is dark, just like my existence.
Onderwerp: Voorspellingen ma jul 18, 2011 11:31 pm
Hee everyone,
Ik was benieuwd wat jullie vonden van het topic Authentic's Prophecies. Heb naar mijn idee vrij veel en de belangrijke informatie er ingezet, maar het kan natuurlijk zijn dat het niet voor iedereen even duidelijk is. Weet niet of het bij discussie op z'n beste plaats staat, maar hier is iedereen vrij om te reageren en te reageren op hetgeen wat een ander zegt. Zo kan ik een idee krijgen of het al volledig is of dat er nog dingetjes veranderd moeten worden.
Tis geen topic om over de voorspellingen zelf te discussieren, daar moet je dan maar een nieuw topic voor openen
Thaanks ^^
Shadow
Aantal berichten : 135
Character sheet Kudde: Leeftijd: 6 jaartjes Partner:
Onderwerp: Re: Voorspellingen di jul 19, 2011 12:46 am
Wanneer komen die voorspellingen er eigenlijk?
Authentic God of Prophecy
Aantal berichten : 180
Character sheet Kudde: Shut up. Leeftijd: 117 years Partner: My heart is dark, just like my existence.
Onderwerp: Re: Voorspellingen di jul 19, 2011 1:28 am
Dat weet ik nog niet. Eerst moet de site wat actiever, zodat ik -nadat ik random iemand geselecteerd heb- alles kan lezen over dat karakter. Dan pas kan ik een voorspelling verzinnen, diegene die het is krijgt tegen die tijd wel elen pb.
Daarnaast is Dream Waver nog een erg jonge site, dus ik heb er nog geen haast bij. Ik wil de voorspellingen bijzonder houden en ga dus niets overhaasten of heel vaak doen
Shadow
Aantal berichten : 135
Character sheet Kudde: Leeftijd: 6 jaartjes Partner:
Onderwerp: Re: Voorspellingen di jul 19, 2011 1:33 am