Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Voorspellingen

Ga naar beneden 
+5
Avelyn
Fair
Extrador
Mavis
Authentic
9 plaatsers
AuteurBericht
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Aantal berichten : 180

Character sheet
Kudde: Shut up.
Leeftijd: 117 years
Partner: My heart is dark, just like my existence.

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 7:56 am

Uhm.. Ik zat een beetje met Authentic's krachten van toekomst voorspellingen etc. Lijkt me leuk om er een soort plot omheen te maken, of events te maken ofzo. Dat hij zo nu en dan wat dingen uit te toekomst ziet en kan voorspellen.

Ja, dat kan als soort powerplay wordne gezien en dat andere spelers zich eraan moeten houden.. Maar dan kan hij wel écht de god van de voorspellingen worden zeg maar. Dus zou het mogelijk zijn dat ik zo nu en dan wat Events verzin? Bijvoorbeeld dat twee paarden ruzie krijgen en vechten, ik de winnaar selecter? Dat ik bijvoorbeeld een dracht kan voorspellen, de vader ervan en weet ik veel? Dingetjes zoals dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis
Administrator
Mavis

Aantal berichten : 299

Character sheet
Kudde: ×
Leeftijd: 5
Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:04 am

Ik heb het topic naar Ideeën verplaatst. En dit is wel handig, eigenlijk moet hier een topic komen waar mensen dingen kunnen plaatsen die ze al afgesproken hebben.
https://dreamwaver.actieforum.com
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:11 am

Nouja, ik bedoel dus niet dat ik zijn voorspellingen afspreek en die dan openbaar maak. Maar dat ik ze écht verzin, zonder toestemming van de speler ofzo. Zal niet over dood en leven gaan, maar beetje zoals m'n ideetjes hierboven. En als diegene écht neit wilt dan kan het in overleg ongedaan gemaakt worden ofzo..
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:14 am

Als andere leden dit zouden willen zou het inderdaad wel leuk zijn, brengt er wat meer leven in.

Ik vraag me af wat de andere leden ervan vinden.
Extrador
Mod | God of Immortality
Extrador

Aantal berichten : 209

Character sheet
Kudde: ~
Leeftijd: 112 years.
Partner: Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life.

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:16 am

Mij lijkt het een erg leuk idee. Omdat het wel echt met de gave van Authentic te maken heeft vind ik. Zou het eerst even met de andere leden bespreken wat hun er van denken aangezien zij er ook mee te maken krijgen dan ^^
Fair

Fair

Aantal berichten : 56

Character sheet
Kudde: I'll keep seeking for protecting
Leeftijd: 4
Partner: I'll keep reminding you!

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:18 am

Ik vind het ook wel leuk! Dat is eigenlijk wel een goed ideetje ik vind het leuk^^
Avelyn
Goddess of Love
Avelyn

Aantal berichten : 149

Character sheet
Kudde: ~ Nóne
Leeftijd: ~ 110
Partner: I can play with your emotions, don't be affraid i won't

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:19 am

Ik vind het eigenlijk ook wel een goed idee!! inderdaad omdat dát echt de krachten van Authentic zijn, natuurlijk mag je niet zonder inbreng bepalen over leven en dood maar als dit straks net zo druk word als DH, of misschien iets minder :') dan krijg je veel accounts die dood mogen, een overschot. Maar dan kan je dr mooi vanaf ^^
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:23 am

Ik denk dat we dit dan gaan toevoegen, maar het is wel handiger als er een topic bij RPG is waar info staat over Authentic en zijn voorspellingen. Dan kan er een topic geopen worden ergens als het paard(en) het eens zijn over de voorspelling.

Want je moet je niet verplicht voelen, en Authentic moet eerst meer over die paarden lezen om een voorspelling te doen die real is.
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:30 am

Maar het is dus niet de bedoeling dat 'de Events' verzonnen worden samen met de speler, tis meer dat ik ze verzin.. Dat maat het leuk, anders is het zo samenzwerig zeg maar en niet echt. Want hetgeen wat ie voorspeld is dan al verzonnen en afgesproken..

Maar het is inderdaad wel handig als er dan bij RPG info wat over Authentic gezet word, wel handig voor nieuwe leden XD.

En als iemand het echt niet met m'n voorspelling eens is kan het altijd verwijderd/aangepast worden hea.. Dood zal ik alleen voorspellen met toestemming, ook de rede/oorzaak kan dan meegenomen worden.

Natuurlijk moet de voorspelling wel samen gaan met een karakter. Zo zal ik nooit voorspellen dat Sakura de kudde van Paramore joined, om zo maar een voorbeeld te geven. Moet wel enigsinds in de karakterlijn passen.
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:33 am

Dat snap ik, en zo is het ook het leukst.
Maar wat zou jij leuker vinden, om het in de RPG te zeggen of in PB?

En zouden de leden in het topic bij RPG een bericht moeten plaatsen met watvoor voorspelling ze zouden willen. Of dat jij in PB naar ze toe komt om hun toekomst te voorspellen als je iets leuks hebt verzonnen voor dat paard of die paarden.
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:37 am

Vind het t leukst om in de rpg te doen :P.

Ik zat zelf te denken dat ik de verzonnen voorspellingen in een topic bekend maakt, in een gebied waar iedereen kan komen en hijd us uit de godengebieden neergedaald is en zijn uitspraak doet vanaf een hoog spreekpunt ofzo. Dan zegt hij daar gewoon recht voor zijn raap wat hij gezien heeft.

Als leden dat dan echt niet leuk vinden kunnen ze PB'en en in overleg met jou of een mod kan het dan verwijderd/aangepast worden?
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:40 am

Ja, maar ik zal het topic van de voorspelling wel aan dat paard geven. En dat spreekpunt, ik denk dat hij eerder dat paard zal roepen of iets in die richting.

NIKZEL, BENTE IEDEREEN DIE NIET GEPOST HEEFT. POSTTEEEEN! Daphelness
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:43 am

Gewoon een topic voor iedereen, voor alle leden. Diegene die het niet aangaat kunnen ervoor kiezen om niet te posten, maar iedereen zou welkom zijn. Want wil ook minimaal 2 voorspellingen per keer doen [in het begin zou het maar 1 zijn vanwege t nog lage aantal leden] en ik ga random selecteren wie dat wordt. Maar het kan niet zijn dat iemand 2x achter elkaar komt ofzo, werk wel eerst iedereen af xD. Zou beetje lullig zijn :P

Hij daalt dan zeg maar af uit de godengebieden, waar hij zijn voorspellingen doet, en roept dan idd alle leden van heeel DW bijeen, en zegt dan wat hij gezien heeft..
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:44 am

Dat is een handige manier ja, dan hoop je maar dat één van die paarden is waar je een voorspelling bij heb. xd
Raeuna

Raeuna

Aantal berichten : 37

Character sheet
Kudde: -
Leeftijd: 4 years.
Partner: A loner forever. ~

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:48 am

JAAAA OMG DAT IS ECHT VET. ;D

Ik ben voor. C:
Infection

Infection

Aantal berichten : 22

Character sheet
Kudde: Maybe in the future.
Leeftijd: 2 years
Partner: Try to convince me, show me that you're worth my attention.

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:51 am

Sakura schreef:
Dat is een handige manier ja, dan hoop je maar dat één van die paarden is waar je een voorspelling bij heb. xd

Sorry? Ik begrijp je niet? Ik open dat topic dan gewoon op zo'n open gebied, waar iedereen kan komen. En het is verplicht voor diegene die een voorspelling hebben [die zal ik ook PB'en zodat ze weten dat er een voorspelling voor hen is] en dan kunnen ze daarna in het topic reageren en anders mij een PB terug sturen in het geval dat het echt gewoon niet gaat..

@Raeuna: Thaaanks ^^
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:52 am

Op die manier xP

Je mag met Authentic bij RPG een topic openen met info Wink
Infection

Infection

Aantal berichten : 22

Character sheet
Kudde: Maybe in the future.
Leeftijd: 2 years
Partner: Try to convince me, show me that you're worth my attention.

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyzo jul 17, 2011 8:54 am

Jaaaeeh ^^. Thaaanks Marianne.

*Is nu al helemaal fan van Authentic*

Moet dan wel even switchen xD
Drain

Drain

Aantal berichten : 58

Character sheet
Kudde: Better on my own
Leeftijd: 9 years
Partner: Never again!

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyma jul 18, 2011 8:32 am

Klinkt als een leuk idee. Het schept weer wat variatie in het spel Wink Maar ik vind wel dat de spelers het eens moeten zijn met de voorspelling. Dat er niet ineens dramatische veranderingen worden bedacht of iets dergelijks :3
Extrador
Mod | God of Immortality
Extrador

Aantal berichten : 209

Character sheet
Kudde: ~
Leeftijd: 112 years.
Partner: Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life.

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyma jul 18, 2011 8:43 am

Drain schreef:
Klinkt als een leuk idee. Het schept weer wat variatie in het spel Wink Maar ik vind wel dat de spelers het eens moeten zijn met de voorspelling. Dat er niet ineens dramatische veranderingen worden bedacht of iets dergelijks :3

Precies en daarvoor is er nu ook dat topic ^^
Drain

Drain

Aantal berichten : 58

Character sheet
Kudde: Better on my own
Leeftijd: 9 years
Partner: Never again!

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyma jul 18, 2011 8:58 am

Is ie er al dan? Lolz, dat had ik niet gezien. Snel kijken Meow
Amina

Amina

Aantal berichten : 68

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 2 jaar
Partner:

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyma jul 18, 2011 9:38 am

Waar is dat topic? :|
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Emptyma jul 18, 2011 9:39 am

Gesponsorde inhoud

Voorspellingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorspellingen   Voorspellingen Empty

Voorspellingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorspellingen