Character sheet Kudde: ---------- Leeftijd: Is Not of your business Partner: ------
Onderwerp: {KUDDES} do jul 21, 2011 11:39 pm
Hallo, ik had zo wat ideeën over de kuddes ^^. Dus hier komt ie.
Wel misschien is het spannend om per element een kudde te hebben. Een vuurkudde een waterkudde, een wind kudde, een aarde kudde, Jullie verstaan dat wel zeker? Dit lijkt me veel spannender. Dat is veel spannender dan alle elementen bij elkaar. Wat vinden jullie van dit idee?
En misschien als de RPG groter word kunnen we dan ook een goede en slechte waterkudde hebben, en een goede en slechte vuur kudde enz.
Het is maar een ideetje ^^
Mariko
Aantal berichten : 16
Character sheet Kudde: ~ Leeftijd: 3,5 Partner: ~ I don't see love on my path
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 12:08 am
Het is inderdaad een leuk idee maar we zouden dan zeer veel kudde's hebben. En een goed vuurpaard zie je niet zo snel.
Dan zouden we 12 kudde's hebben
BloodEye
Aantal berichten : 54
Character sheet Kudde: ---------- Leeftijd: Is Not of your business Partner: ------
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 12:13 am
Hmmf, idd. Daar heb ik niet aan gedacht ^^
Waarom zouden er niet veel goede vuurpaarden kunnen zijn? ^^ Aarde paarden kunnen toch ook een slechte aard hebben niet?
Mariko
Aantal berichten : 16
Character sheet Kudde: ~ Leeftijd: 3,5 Partner: ~ I don't see love on my path
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 12:31 am
Dat kan maar vele vinden dat slecht vurig is xD
Alice
Aantal berichten : 104
Character sheet Kudde: Leeftijd: 8 jears old Partner: /
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 12:44 am
Opzich een goed idee, maar dan zou je in het begin goed en slecht moeten mengen, dat zie ik niet zo voor me. En bij trainingen van de kudde enzo, kun je tegen andere elementen trainen, en zo, en ja, ik vind gewoon elementen gemengd handiger
Shadow
Aantal berichten : 135
Character sheet Kudde: Leeftijd: 6 jaartjes Partner:
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 12:58 am
Ik vind denk ik de kuddes zoals ze nu zijn het beste. Het word anders een beetje omslachtig.
BloodEye
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 1:40 am
hmm, miss het beste dan een slechte kudde uit de vier elementen kiezen. Vuur is zeker de slechte element xD
Alice
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 2:08 am
Maar dan krijgt elke geaardheid zijn eigen element, dat is toch ook weer raar, of dan kunnen waterpaarden niet bij de slechte kudde, of zo
Amina
Aantal berichten : 68
Character sheet Kudde: Leeftijd: 2 jaar Partner:
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 5:03 am
Ik weet niet. Het is wel een logisch idee, maar je zou dan nooit een goed vuurpaard kunnen zijn. Terwijl vuur zeker geen slecht element is.
Abigail
Aantal berichten : 284
Character sheet Kudde: Leeftijd: 3 Partner:
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 5:57 am
Ja, en Kenji is neutraal en kiest geen kant en hij is een vuur paard. Opzich ik vindt het geen slecht idee maar dat wordt erg onhandig,
BloodEye
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 6:12 am
Tja, ik weet het ook niet hoor. Want ik zelf speel een GOED vuurpaard.
Maar het leek me gewoon eens iets spannend. Daar kunnen we allen dan speciale verhalen over maken .
BV: De waterkudde en vuurkudde zijn grote vijanden van elkaar. Of Aarde paarden die grote vijanden van waterpaarden zijn what ever xD.
Ze hoeven dan toch niet slecht te zijn?
Alice
Onderwerp: Re: {KUDDES} vr jul 22, 2011 6:44 am
Maar dan kun je niet echt met goed en slecht werken, ik zie goede paarden niet met slechte paarden in een kudde zitten, in oorlogen moet er een goede samenwerking zijn, zo zie ik dat niet gebeuren. En het is wel heel leuk om met goed neutraal en slecht te spelen. Maar ja, je komt tenminste met een idee