Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:51 am
Echt mooi
Extrador Mod | God of Immortality
Aantal berichten : 209
Character sheet Kudde: ~ Leeftijd: 112 years. Partner: Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life.
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:51 am
Hehe thaanks! Glad you like it!
Mavis Administrator
Aantal berichten : 299
Character sheet Kudde: × Leeftijd: 5 Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:56 am
Ben nog steeds verslaafd aan het liedje 1000% Love
Abigail
Aantal berichten : 284
Character sheet Kudde: Leeftijd: 3 Partner:
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:01 am
Coowl
Avelyn Goddess of Love
Aantal berichten : 149
Character sheet Kudde: ~ Nóne Leeftijd: ~ 110 Partner: I can play with your emotions, don't be affraid i won't
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:04 am
Heelloo gozertss <3
Infection
Aantal berichten : 22
Character sheet Kudde: Maybe in the future. Leeftijd: 2 years Partner: Try to convince me, show me that you're worth my attention.
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:05 am
MICHEELEEE
Abigail
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:08 am
Heey <3
Avelyn Goddess of Love
Character sheet Kudde: ~ Nóne Leeftijd: ~ 110 Partner: I can play with your emotions, don't be affraid i won't
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:10 am
Wat een welkom wat een welkomm
MAAIKEEEE ( voel je vereeerd dat ik dat typ want op een mobiel gaat at kut xD ) dus helaas vandaag geen posts maar morgen paaas xD
Abigail
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:13 am
*zucht* Ik kan niet wachten tot morgen om 18:00 dan weet ik als ik een kudde krijg of niet. Natuurlijk hoop ik van wel maar het kan veranderen
Avelyn Goddess of Love
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:20 am
Tis altyd afwachten (:
Alleen niet om het voor iemand te willen verpesten ofzo.. Maar hier waar ik ineens aan dacht : hebben.jullie ooit een paard van 4 een kudde zien leiden? Het zyn vaker toch juist de oudere paarden die hun respecthebben verdiend & daden hebben vericht? :')
Infection
Aantal berichten : 22
Character sheet Kudde: Maybe in the future. Leeftijd: 2 years Partner: Try to convince me, show me that you're worth my attention.
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:21 am
Tja.. bachelor hengsten gaan op den duur proberen merrie's te stelen of de hengst uit te dagen. Ze zijn jonger en vaak sterker, dus op die manier zullen de ouderen ook verdreven worden..
Mavis Administrator
Character sheet Kudde: × Leeftijd: 5 Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:22 am
Avelyn schreef:
Alleen niet om het voor iemand te willen verpesten ofzo.. Maar hier waar ik ineens aan dacht : hebben.jullie ooit een paard van 4 een kudde zien leiden? Het zyn vaker toch juist de oudere paarden die hun respecthebben verdiend & daden hebben vericht? :')
YIKE.
Tja, in het echt zijn die paarden vaak 10+ Bovendien wisten jullie dat de merrie vaak de leider is en de hengst de kudde van achtere beschermd
Avelyn Goddess of Love
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:26 am
Wat maaike natuurlyk zegt is ook waar ( waar Beqanna (ofzo) al niet goed voor is xD )
Maar het viel me ineens op.. En er hoeft niks mee gedaan te worden hoor xD maar het viel op en denk laat ik eens zeggen wat ik denk :')
Abigail
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:27 am
Sakura schreef:
Avelyn schreef:
YIKE.
Tja, in het echt zijn die paarden vaak 10+ Bovendien wisten jullie dat de merrie vaak de leider is en de hengst de kudde van achtere beschermd
Klopt
Mavis Administrator
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:31 am
Tjaaa :3
Jullie hebben kans dat dit de laatste keer is dat ik reageer want ik sterf bijna een een lachziekte die steeds erger wordt dankzij Skip Beat TT-TT
EDIT: HET wordt steeds erger en ik ben net in een lach aanval geschoten
Abigail
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 10:34 am
Ik ga bye
Mavis Administrator
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 8:33 pm
Ik heb het overleefd O.o
Echter is er vandaag weer kans om mij te sterven van het lachen. Ö
Niamh Goddess of Death
Aantal berichten : 129
Character sheet Kudde: Is there really a point? Leeftijd: 109 Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 8:35 pm
Sakura schreef:
Jullie hebben kans dat dit de laatste keer is dat ik reageer want ik sterf bijna een een lachziekte die steeds erger wordt dankzij Skip Beat TT-TT
IK ZEI TOCH DAT SKIP BEAT GEWELDIG WAS~ En de manga ook ~8E *valt in herhaling*
--
Oeh, plum nadert de bewegende smilies op het scherm. Spooky.
ATTAAACK D< *kedeng*
Amina
Aantal berichten : 68
Character sheet Kudde: Leeftijd: 2 jaar Partner:
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 8:48 pm
Wat is skip beat? xD
Het verbaast me echt dat hier om kwart voor 10 al mensen zijn. Mn hele msnlijst is nog leeg omdat iedereen nog slaapt xD
Mavis Administrator
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 8:55 pm
Niamh schreef:
Sakura schreef:
--
ATTAAACK D< *kedeng*
Zij u dat? Ö
Skip Beat! Is een anime over de Show-bizz, Romance en Comedy. Veeel Comedy vooral in Episode 11
Niamh Goddess of Death
Aantal berichten : 129
Character sheet Kudde: Is there really a point? Leeftijd: 109 Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:00 pm
Sakura schreef:
Niamh schreef:
Sakura schreef:
--
ATTAAACK D< *kedeng*
Zij u dat? Ö
Skip Beat! Is een anime over de Show-bizz, Romance en Comedy. Veeel Comedy vooral in Episode 11
Nadat jij had gezegd dat je het zou kijken~ 8D
Alice
Aantal berichten : 104
Character sheet Kudde: Leeftijd: 8 jears old Partner: /
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:06 pm
Goedeeemoorgeeennnn
Shadow
Aantal berichten : 135
Character sheet Kudde: Leeftijd: 6 jaartjes Partner:
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:11 pm
Ook goedemorgen.
Mavis Administrator
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:17 pm
Niamh schreef:
Sakura schreef:
Niamh schreef:
Sakura schreef:
--
ATTAAACK D< *kedeng*
Zij u dat? Ö
Nadat jij had gezegd dat je het zou kijken~ 8D
Oooooooooh
Drain
Aantal berichten : 58
Character sheet Kudde: Better on my own Leeftijd: 9 years Partner: Never again!
Onderwerp: Re: 't Kletstopic di jul 19, 2011 9:21 pm
Bonjour iedereen
Amina schreef:
Het verbaast me echt dat hier om kwart voor 10 al mensen zijn. Mn hele msnlijst is nog leeg omdat iedereen nog slaapt xD