Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend
5 plaatsers
Auteur
Bericht
Niamh Goddess of Death
Aantal berichten : 129
Character sheet Kudde: Is there really a point? Leeftijd: 109 Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~
Onderwerp: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 10:54 pm
Tenzij deze site al net zo spastisch aan het worden is als ik... volgens míj klopt dat niet. :') Moet het niet andersom? Ik bedoel bij ‘Nieuwe berichten’, trouwens het icoontje links.
Laatst aangepast door Niamh op di jul 19, 2011 11:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Shadow
Aantal berichten : 135
Character sheet Kudde: Leeftijd: 6 jaartjes Partner:
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 10:55 pm
Ja, het is eigenlijk wel een beetje raar....
Mavis Administrator
Aantal berichten : 299
Character sheet Kudde: × Leeftijd: 5 Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 10:56 pm
Ik snap u niet helemaal
Abigail
Aantal berichten : 284
Character sheet Kudde: Leeftijd: 3 Partner:
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 10:58 pm
Ik ook niet xD
Shadow
Aantal berichten : 135
Character sheet Kudde: Leeftijd: 6 jaartjes Partner:
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:00 pm
Ze bedoeld dat er een geopende brief staat als er een nieuw ding is en er een dichte brief staat als je het al geopend hebt.
Alice
Aantal berichten : 104
Character sheet Kudde: Leeftijd: 8 jears old Partner: /
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:07 pm
Ow ja, maar, ja, ja, ik weet niet, het is idd een beetje raar
Abigail
Aantal berichten : 284
Character sheet Kudde: Leeftijd: 3 Partner:
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:13 pm
Oh ja dat is best wel gek
Niamh Goddess of Death
Character sheet Kudde: Is there really a point? Leeftijd: 109 Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:13 pm
INDERDAAD 8D
Mavis Administrator
Character sheet Kudde: × Leeftijd: 5 Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:19 pm
Ik vindt het niet raar, _O_
Kijk: Als iemand een bericht heeft geplaatst komt er een open envelop En als er geen nieuwe berichten zijn een dichte.
Dus wat is er zo raar O.o
Alice
Aantal berichten : 104
Character sheet Kudde: Leeftijd: 8 jears old Partner: /
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:21 pm
Als je een brief opent, dan zie je wat er in zit, en is het bericht bekeken, is 'ie gesloten edan moet je nog kijken wat er in zit
*faal uitleg*
Niamh Goddess of Death
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend di jul 19, 2011 11:25 pm
Zie hier; mijn logica. AANSCHOUW: Waarom, beste Marianne, zou je een brief weer dicht doen nadat je de inhoud uitgebreid gelezen hebt? Dan is het toch logischer dat het icoontjes met uitstekende papiertjes voor de ‘al gelezen’ zou gebruiken omdat de inhoud al bekend is?
Mavis Administrator
Onderwerp: Re: Geopende brief --> Nieuw bericht, gesloten brief --> Al geopend wo jul 20, 2011 5:12 am