Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

't Kletstopic

Ga naar beneden 
+23
Shine
Fairness
Elemente
Amina
Kigena
Niamh
Jade
Shadow
Kini
Fawn
Infection
Raeuna
Authentic
Tyleet
Avelyn
Destiny
Paramore
Twilight
Daybreak
Abigail
Fair
Extrador
Mavis
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Mavis
Administrator
Mavis

Aantal berichten : 299

Character sheet
Kudde: ×
Leeftijd: 5
Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate

't Kletstopic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:46 pm

Dat moet me denken toen ik op DH Charming speelde, ik was een echte pure beginner toch was dat veel leuker dan nu. De merrie's wouden de hengsten terug inplaats ervan dat ze ze ineens haatten. <.<'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreamwaver.actieforum.com
Kini

Kini

Aantal berichten : 143

Character sheet
Kudde: Trying to make a new one!
Leeftijd: 14 Years old!
Partner: You left me!

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:47 pm

hihi XD achjoh
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Aantal berichten : 180

Character sheet
Kudde: Shut up.
Leeftijd: 117 years
Partner: My heart is dark, just like my existence.

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:48 pm

@Marianne: Tja, dat ligt niet aan ervaring van de spelers, maar de spelers zelf en het karakter van de paarden. Ikzelf reageer op die manier wat het meest bij m'n karakter past, niet bij hoe of wat ik vind xD.

Zo zou Sythka nooit achter een hengst aanwandelen nadat die dr verraden heeft en zou Cio vechten voor Nirvana om dr hart opnieuw te veroveren.. Om maar even uit te leggen xD
Avelyn
Goddess of Love
Avelyn

Aantal berichten : 149

Character sheet
Kudde: ~ Nóne
Leeftijd: ~ 110
Partner: I can play with your emotions, don't be affraid i won't

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:51 pm

Amina schreef:
Helemaal niet. Ik kom uit een tijd dat mensen nog 1 regel postte, wat ik trouwens veel leuker vond. Dus bij mij in een topic hoef je niet 6 uur te wachten op een antwoord en hoef je niet zo lang te doen over een post. xD

Btw. Té lange posts lees ik globaal door, omdat 9/10 dingen die erin beschreven staan oninteressant zijn :P

Tja en ik vind persoonlijk geen reet aan dat 1 regel posten, wat heb je daar nou aan. dat krijg in feite :

paard1: loopt rondjes, ziet een paard " hoe gaat het "
paard2: ziet een ander paard " Hoi het gaat goed hoor"
paard 1: "mooi zo fijn dat te horen " loopt weer verder.

Wat the hack is daar nou voor lol aan :') ik vind als iemand een goeie post neerzet en dan boeit het niet of ze 400 of 1500 woorden bevatten dan lees je de post met plezier door en dan weet diegene gewoon een kort verhaal neer te zetten. Dát kan ik waarderen in plaats van een paar regeltjes die totaal inhoudsloos zijn.

& als je het RPGen echt leuk vind, dan vind je het niet erg om wat langer te moeten wachten simpelweg omdat niet iedereen geen leven heeft en binnen een uur weer kan posten.

&& indd het licht totaal aan het karakter van het paard, en hoe het paard gespeeld word, dat licht indd niet aan de ervaring van de speler maar aan het paard en hoe ze die spelen.
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:52 pm

Tja, dat snap ik. Het kan ook aan mij liggen hé, als ik aan die tijd denk denk ik aan Charm die verrotte Player en Verrader. Ooit leider van The Dark Star, stond zij aan zij met Cobra en gestorven als een sneu goedzakje aan de hand van één van zijn oude leden, Rain, Cobra en.. Nog wat Omgg..
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:54 pm

Avelyn schreef:
Amina schreef:
Helemaal niet. Ik kom uit een tijd dat mensen nog 1 regel postte, wat ik trouwens veel leuker vond. Dus bij mij in een topic hoef je niet 6 uur te wachten op een antwoord en hoef je niet zo lang te doen over een post. xD

Btw. Té lange posts lees ik globaal door, omdat 9/10 dingen die erin beschreven staan oninteressant zijn :P

Tja en ik vind persoonlijk geen reet aan dat 1 regel posten, wat heb je daar nou aan. dat krijg in feite :

paard1: loopt rondjes, ziet een paard " hoe gaat het "
paard2: ziet een ander paard " Hoi het gaat goed hoor"
paard 1: "mooi zo fijn dat te horen " loopt weer verder.

Wat the hack is daar nou voor lol aan :') ik vind als iemand een goeie post neerzet en dan boeit het niet of ze 400 of 1500 woorden bevatten dan lees je de post met plezier door en dan weet diegene gewoon een kort verhaal neer te zetten. Dát kan ik waarderen in plaats van een paar regeltjes die totaal inhoudsloos zijn.

& als je het RPGen echt leuk vind, dan vind je het niet erg om wat langer te moeten wachten simpelweg omdat niet iedereen geen leven heeft en binnen een uur weer kan posten.

&& indd het licht totaal aan het karakter van het paard, en hoe het paard gespeeld word, dat licht indd niet aan de ervaring van de speler maar aan het paard en hoe ze die spelen.

Hier komt ook nog eens bij dat als je wat langer moet wachten, je vaak wel een post krijgt waar meer aandacht in gestopt is en dus veel waardevoller is. De inhoud is niet snel afgeraffeld om zo snel mogelijk te willen posten..
Amina

Amina

Aantal berichten : 68

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 2 jaar
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:55 pm

Citaat :

Ik denk, als je RPGen echt leuk vindt, wil je zo snel mogelijk antwoord zodat je weer verder kan gaan met je verhaal Very Happy
Kini

Kini

Aantal berichten : 143

Character sheet
Kudde: Trying to make a new one!
Leeftijd: 14 Years old!
Partner: You left me!

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:56 pm

aha XD
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:56 pm

Ik vindt rond de 10 regels zat xP

Bevat een goede inhoud en kost je geen uren om te typen Wink
Amina

Amina

Character sheet
Kudde:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyzo jul 17, 2011 11:59 pm

Oh, oh, wat ik ook leuk vond, was dat ik altijd álle topics doorlas van iedereen. Dat kon omdat de topics niet zo lang waren. Daardoor wist je altijd wat er met iedereen gebeurde enzo. Ik las ook altijd de topics waarbij een stelletje ontstond. ;P
Avelyn
Goddess of Love
Avelyn

Aantal berichten : 149

Character sheet
Kudde: ~ Nóne
Leeftijd: ~ 110
Partner: I can play with your emotions, don't be affraid i won't

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:00 am

Amina schreef:
Citaat :

Ik denk, als je RPGen echt leuk vindt, wil je zo snel mogelijk antwoord zodat je weer verder kan gaan met je verhaal Very Happy

& zoals Authentic net al zei, zodra er meer tijd in word gestoken krijg je al snel een betere post. & nu ga ik een voorbeeld geven hoewel ik dat eigenlijk niet wou doen. Maar neem Maaike zelf ( Authentic dus) ik RPG echt al heel lang met haar en dat verschilde van het begin als wolven & later op DH, ik merkte gewoon hoeveel ik meer van een post van haar als van iemand, die een korte in feite flut post neerzet omdat ze zo snel weer verder willen kunnen, kan genieten.

Ze zet al snel een post van 1000 woorden neer die van begin tot end me weet te boeien en waar ik wat mee kan. Een post van 300 woorden als antwoord op misschien een post van mij met 800 woorden kan ik weinig mee. Simpelweg omdat je ver kan doortypen op de kleinste details en zo een inhoudsvolle post neerzetten.
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:01 am

Authentic moet wel veel tot alle posts door lezen :tweet:
Fair

Fair

Aantal berichten : 56

Character sheet
Kudde: I'll keep seeking for protecting
Leeftijd: 4
Partner: I'll keep reminding you!

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:02 am

goed ik ga verder met Kini's (mijn) kudde aanvraag Very Happy
Shadow

Shadow

Aantal berichten : 135

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 6 jaartjes
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:03 am

Word die neutraal?
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:04 am

Sakura schreef:

Sorry? XD. Wat moet ik veel? :P
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:05 am

Authentic schreef:
Sakura schreef:

Sorry? XD. Wat moet ik veel? :P

Posts doorlezen, anders is het moeilijk de toekomst voorspellen op een eerlijke wijze, niet? (A)
Fair

Fair

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:06 am

Shadow schreef:
Word die neutraal?

goed
Authentic
God of Prophecy
Authentic

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:07 am

Whahaa, zo :P
Geen probleem, doe het graag. En ik ga niet drie keer per maand voorspellingne plaatsen ofzo. Moet wel een beetje speciaal blijven ^^. En ik vind het, zoals net gezegd, niet erg om te lezen. Haha, juist alleen maar leuk om te weten wat andere leden uitspoken.

Maar als reply op mijn posts stel ik toch de grotere, uitgebreidere posts op prijs. Want ik steek wel veel tijd in m'n posts XD. Maarja, diegene die reageren zijn vaak toch wel een beetje diegene die uberhaupt de moeite nemen die lap tekst te lezen XD
Shadow

Shadow

Character sheet
Kudde:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:08 am

Fair schreef:
Shadow schreef:
Word die neutraal?

goed
Alles is of goed of slecht. En Shadow kan alleen maar in een neutraal-slechte kudde. Dat word nog lastig Sad
Mavis
Administrator
Mavis

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:10 am

Sneaky Dat snap ik wel, xD Ik vindt het ook leuk om op de hoogte te blijven, vooral als het onwaarschijnlijke partnerschappen zijn >8D

Er zijn geen Neutraal-slechte kudde's :3

Enkel Goed, Neutraal of Slecht
Jade

Jade

Aantal berichten : 25

Character sheet
Kudde: I'm a Loner!
Leeftijd: 4 years
Partner: Try it.

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:12 am

Niamh schreef:
Jade schreef:
Niamh schreef:
Jade schreef:
Niamh schreef:
Jade schreef:
Fawn schreef:
Raeuna schreef:
Fawn schreef:
Rebecca, jij bent dat besluitloze persoon~ En ik ben dat persoon waar je toen zoveel aan had. _O_
Hint: Sigs

HAAAAI NIKKI, IK BEN NICOLE. YEAAHH

OMYGOD DAT HAD IK ONTHOUDEN JIJ DUMMASS. Het was overbodig. Ghehe
Mijn kippenbreintje heeft een limiet van 24 uur.

IK WEET HET NOG STEEDS NIET. D:

En zal ik zometeen livestream aan zetten? (Als mensen daar behoefte aan hebben.. xD )

Huh? :') Op WS ben ik ook Morrow~ *overenthousiastepedowenkbrauwwiebel*

JE NE SAIS PAS. Daphelness

WHAT THE HELL DOES THAT MEÉÉÉÁÁÁÁN? Daphelness
GOOGLE VERTAAL HET. Daphelness

JE WÉÉÉÉÉEEET HET NIET MEEER? IK ZAL NOG EEN KEER ZOVEEL MOEITE DOEN OM TE KIJKEN WELKE VAN DE 6 BÍJNA IDENTIEKE SIGS MOOIER IS JIJ .... JIJ .... Ò.Ó

Oh wacht. xD
Nja, ik weet nu wel welk account, alleen.. ik ken je dus voor de rest niet. xD
Amina

Amina

Character sheet
Kudde:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:13 am

Avelyn schreef:
Amina schreef:
Citaat :

& zoals Authentic net al zei, zodra er meer tijd in word gestoken krijg je al snel een betere post. & nu ga ik een voorbeeld geven hoewel ik dat eigenlijk niet wou doen. Maar neem Maaike zelf ( Authentic dus) ik RPG echt al heel lang met haar en dat verschilde van het begin als wolven & later op DH, ik merkte gewoon hoeveel ik meer van een post van haar als van iemand, die een korte in feite flut post neerzet omdat ze zo snel weer verder willen kunnen, kan genieten.

Ze zet al snel een post van 1000 woorden neer die van begin tot end me weet te boeien en waar ik wat mee kan. Een post van 300 woorden als antwoord op misschien een post van mij met 800 woorden kan ik weinig mee. Simpelweg omdat je ver kan doortypen op de kleinste details en zo een inhoudsvolle post neerzetten.

Nja, dat heb ik dus niet. De verhalen die doorgetypt zijn tot op de kleinste details vind ik gewoon echt saai. Hoe de afdruk van een hoef in de sneeuw eruit ziet interesseerd me gewoon niet. Bovendien worden posts op die manier eigenlijk altijd serieus. Hoe vaak zie je nu nog dat er gewoon een topic is met totale onzin, maar waar je zó veel lol aan had? En dan niet dat je het leuk vond om dat topic te schrijven, maar dat je gewoon echt schaterlachend achter je computer lach. Dat heb ik al heel lang niet meer gehad.
Shadow

Shadow

Character sheet
Kudde:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:13 am

Sakura schreef:
Sneaky Dat snap ik wel, xD Ik vindt het ook leuk om op de hoogte te blijven, vooral als het onwaarschijnlijke partnerschappen zijn >8D

Er zijn geen Neutraal-slechte kudde's :3

Enkel Goed, Neutraal of Slecht
Oke, maar er zijn dus ook geen neutrale kuddes op dit moment.
Fair

Fair

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:14 am

haha, idd! maar deze.... Omgg.. ik steek er veel tijd in maarja, of het iets wordt Omgg.. het belooft heel leuk te worden Very Happy

en amina: o dat heb ik aaaaaltijd hoor Omgg.. haha, moet alweer lachen bij de gedachte, ik krijg tranen in mijn ogen Omgg..
Shadow

Shadow

Character sheet
Kudde:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Emptyma jul 18, 2011 12:17 am

Op wolfstory is er ook een briljant wolfje die constant onzin uitkraamt. Geweldig! (Brain)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 't Kletstopic   't Kletstopic - Pagina 16 Empty

't Kletstopic
Terug naar boven 
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dream Waver :: Generaal :: Chillax Zone :: Babbelhoekje-
Ga naar: