Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Vraagje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alice

Alice

Aantal berichten : 104

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 8 jears old
Partner: /

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 11:03 am

Nou, misschien is het een dom vraagje, maar ik zou het echt niet weten.
Je paarden hebben een element als krachtding, maar is het toegestaan dat je paarden (buiten het elementding) bijvoorbeeld aura's kunnen zien en erg gevoelig zijn voor die dingen, want ik had een soort van ideetje met een verleden enzow, snappie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drain

Drain

Aantal berichten : 58

Character sheet
Kudde: Better on my own
Leeftijd: 9 years
Partner: Never again!

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 9:57 pm

Deze vraag stelde ik ook al via PM aan Sakura. Sakura vertelde mij dat krachten eigenlijk gebaseerd horen te zijn op het element van je paard maar dat er misschien door erfelijkheid een kracht zoals - wat mijn voorbeeld was - Zuur spuwen een mogelijkheid zou zijn, maar het klonk niet echt alsof het de bedoeling was om allerlei onelementaire krachten te hebben. Misschien kun je het baseren op het element van je paard waardoor bijvoorbeeld met water (als het element water zou zijn) de aura zichtbaar zou kunnen worden gemaakt (zoals wanneer je met zo'n tuinslang tegen de zon in spuit en je vervolgens de regenboog in het vallende water kunt zien). Misschien is dat een idee maar als je het niet weet moet je het anders maar aan Sakura vragen Meow

Laatst aangepast door Drain op ma jul 18, 2011 9:59 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Faal, het is Sakura, niet Sekura :3 + typfouten)
Alice

Alice

Character sheet
Kudde:

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 10:00 pm

Ja, zoiets dacht ik ook al, dat het niet echt mogeklijk kon zijn vanwege dat de krachten elementaire zijn. Maar dit zijn dan niet echt krachten, het is meer met haar verleden, en gebasseerd op het boek 'Evermore' dusja, ik waht nog even af wat Sakura ervan zegt, maar dit was dus niet bedoeld als kracht Vraagje 4136923116
Mavis
Administrator
Mavis

Aantal berichten : 299

Character sheet
Kudde: ×
Leeftijd: 5
Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 10:03 pm

Door dit te combineren zou dit wel kunnen, bijvoorbeeld met water wat Drain al zei, als een ander paard in water komt waar jij instaat heb je de mogelijkheid zijn aura te zien.

En met Vuur is dat nogal lastig xP

Met Aarde kan je bijvoorbeeld van een bos je 'territoria' maken voor een korte periode en van iedereen die daar instapt kan je zijn/haar aura zien.

En met wind, door er wind op te blazen? xP

Het is dat deze kracht te combineren is met de elementen maar anders zou het niet kunnen, als je creatief bent kan je veel meer krachten Wink
https://dreamwaver.actieforum.com
Drain

Drain

Character sheet

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 10:04 pm

Hoe bedoel je dat het niet echt krachten zijn?

En van Evermore heb ik nog nooit gehoord, ik google wel even Meow
Alice

Alice

Character sheet
Kudde:

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 10:09 pm

Oke, bedankt, dan denk ik dat ik het toch zonder zal moeten doen, toch bedankt Vraagje 120275

@Drain: Dat het door het verleden komt, en het eigenlijk meer een last is, want de kudde waar ze in zat was dan helemaal uitgeroeid ofzow, behalve zijzelf, en ze geeft zichzelf de schuld van alles en kan sindsdien aura's ziern, dat was een soort van mijn bedoeling, dat het een last voor haar was.

En Evermore gaat over een meisje wiens ouders, zusje en hond dood zijn gegaan in een auto ongeluk, waar zijzelf ook bij was, maar zij had het overleefd, en kon aura's zien en gedachten lezen, en dan ontmoet ze een jongen en ze wordt er verliefd op en nog wat meer, maar ik kan nioet goed uitleggen, dus het even opzoeken is maybe het beste als je wilt weten waa het precies over gaat Vraagje 2316331774
Drain

Drain

Character sheet

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 10:14 pm

Ik snap het, ik heb net de sv gelezen. Ik begrijp nu dat het niet was zoals je wilde, gebaseerd op een element, maar ik denk niet dat er iets anders op zit. Zoals ik en Sakura al zeggen: je moet gewoon creatief zijn met je element, dan lukt het vast wel :3 Misschien als je aarde hebt dat je de aura kan zien van iedereen die op de grond bij je in de buurt loopt of zo. (Lekker origineel maar niet heus.)
Tja, gewoon een beetje je fantasie gebruiken dus :3
Alice

Alice

Character sheet
Kudde:

Vraagje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vraagje   Vraagje Emptyma jul 18, 2011 10:15 pm

ja, ik zie wel, toch bedankt Vraagje 120275