Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A little practicing, walking around and that sort of things!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kini

Kini


Aantal berichten : 143

Character sheet
Kudde: Trying to make a new one!
Leeftijd: 14 Years old!
Partner: You left me!

A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Emptyma jul 18, 2011 7:49 am

Ze gromde en probeerde het nogmaals. Kini concentreerde zich en fluisterde een paar onbekende woorden. Rondom haar vormde een grote golf, schokkerig kwam het omhoog tot het bezweek en weer in het water viel. Kini zuchtte en liep over het water naar de kant. Haar nieuwste truc wou maar niet lukken! Van frustratie stampte ze op de grond en keek even besluiteloos naar het water. Weer zuchtte ze en liep er weer naartoe. Rustig wandelde ze over het water tot het midden van het water en sloot haar ogen weer. Ze ademde diep in en uit en concentreerde zich weer. Dezelfde woorden werden weer gefluisterd en er ontstond weer een grote golf rondom haar. Ze opende haar ogen en er ontstond een grote draak die hard brulde. Haar concentratie werd verbroken en de plas water viel uiteen. "Damnit!" Schreeuwde ze. Waarom ontstond er nou een draak. Ze zuchtte en schudde zich uit. Ze wou een kudde opstichten. Alles had ze georganiseerd, naam en dat soort dingen. Jup ze was een ex leider. Ze was hier niet geboren. Als 4 jarig paard was ze hier gekomen omdat ze zich aangetrokken voelde door water en hier had ze gelijk haar draai gevonden. Nou nu leefde ze hier alweer 10 jaar. Dus ze was hier al een aardige tijd. In de tussentijd had ze veel geleerd over het sturen van water. Ze kon veel en leerde ook veel. Ze lachte even en ging liggen. Dit koste energie. Ze doezelde in.

[Kenji]
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Aantal berichten : 284

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 3
Partner:

A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Emptyma jul 18, 2011 8:17 am

Met grote passen kwam de zwarte hengst vooruit. Hij snoof kort de vrisse geur binnen. Kenji vondt deze plek erg mooi maar zijn element niet eigenlijk. Hier was erg veel water en daar hielf Kenji niet van. Vuur gaat niet samen met water eigenlijk. Van zichzelf moest hij vaak bij water zijn en dan misschien iets vinden waardoor hij wel met water kan omgaan. Water dooft vuur namelijk. Kenji had een poging gewagen om een kudde op te stichten genaamd Nemesis als dat hem zou lukken weet hij niet. Maar hij zou het wel heel erg graag willen. Hij zou er alles aan geven. En als hij het had zou hij het goed beschermen en uit bereiden tot een top kudde. Kenji brieste waarna hij zijn hoofd in de lucht gooide. Hij ging draven en toen ging hij in stap. Een onbekende geur dring zijn neus gaten binnen. Het was van een merrie en hij kon ruiken dat ze al best oud was tenminste veel ouder dan hem. Kenji was 4 en liever had hij niet dat hij partner's was met iemand anders die ouder was dan hem. Regelmatig sloeg de hengst met zijn staart om enkele vliegen weg te slaan ermee. Hij keek op toen hij een schim zag liggen. Het was inderdaad de merrie die hij eerder rook. Ze was geflekt wit met zwart. Kenji knikte en liep er heen. "Goedemiddag, wezen trainen?" Zij hij vriendelijk. Hij zag dat ze half sliep en besloot om wat te gaan drinken. Ze wou de merrie niet storen dus liet haar kort et rust. Kenji liep naar het water toe en boog zijn hoofd en begon te drinken. Na een minuut hief hij zijn hooft op en draaide zich vervolgens soepel om naar de merrie. Ze lag daar nog steeds, Kenji wist niet precies of ze hem had gehoord waarschijnlijk niet. Kenji keek naar de lucht het leek dat het wel zo bleef. Het was best mooi weer tenminste dat dacht hij. Hij keek vervolgens weer naar de merrie en wachtte af.

(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kini

Kini


Aantal berichten : 143

Character sheet
Kudde: Trying to make a new one!
Leeftijd: 14 Years old!
Partner: You left me!

A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Emptyma jul 18, 2011 9:02 am

Damn, ze kon de slaap maar niet vatten. Nou ze was te moe om op te staan dus bleef ze liggen met de ogen gesloten om toch uit te rusten. Ze was al een dagje ouder dusja, wat wou je in het leven? Kini zuchtte en luisterde naar wat geritsel. Gelijk voelde ze dat het warmer werd hier in de omgeving. Een vuurpaard. Die hoefden niet altijd slecht te zijn, je werd ermee geboren maar waarschijnlijk was hij net als Kini neutraal. Gezellig. Jong wist ze. Ze bewoog haar oortjes bij de vraag van het onbekende paard. Moe, schoot er door haar hoofd heen toen ze een poging deed om haar hoofd op te tillen. Er viel een stilte. Geen nare stilte, nee een prettige stilte. Niet helemaal stil, je kon het paard horen drinken en je hoorde het gekibbel van het water. Ook hoorde je de vogels fluiten en wat je niet al kon bedenken. Kini zuchtte en opende haar ogen. Het rusten had geholpen en ze stond op. "Ja ik ben wezen trainen. Kini is de naam." Zei ze tegen het paard. Het was geen onaardig paard en ook niet onbeleefd ofzo, gewoon net als Kini. Alhoewel, veel jonger! Zo'n 12 jaar. Nou zij had zijn overgrootoma kunnen zijn zo jong was hij. Of gewoon dat zij ouder was. Ze lachte en keek naar het water. Ze liet het zachtjes golven. "Leuk dat er eindelijk weer een vuurpaard hier komt, dat is niet zo heel vaak voorgekomen in mijn 14 jarige leven." Grinnikte ze. Ze was nog jong voor een oudje. Ze kon alles nog en dan nog meer. Rustig wachtte ze op antwoord terwijl ze naar het water liep en eroverheen liep. Ze liet het water nog harder golven naarmate ze het liet opstijgen. Uit de buurt van het vuurpaard, dat wel, hij mocht niet echt nat worden. Rustig en beheersd liet ze het water weer zakken. Kini liep weer naar de kant en hijgde even uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Aantal berichten : 284

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 3
Partner:

A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Emptyma jul 18, 2011 11:08 pm

Kenji keek hoe Kini het water bestuurde ze deed het wel beheerst. Na enkele minuten liet ze het water weer zakken. 'Ja ik ben wezen tranen.Kini is de naam' Zij ze verolgens. "Aangenaam, Kenji" Zij hij vervolgens met een neutrale stem. Kenji zag aan de uiterlijk dat ze ongeveer 13 of 14 jaar was dus ongeveer 10 jaar ouder dan hem. Dat maakte hem niet echt uit. Hij wou graag meer paarden kenne hier en dus ook vriendschap maken. Ook misschien wel vijanden je weet het nooit maar vijanden dat had hij liever niet maar dat zal misschien wel later komen vondt hij zelf. Kenji besloot om zo naar een plek te gaan waar hij kon oevenen met z'n element. Hij dacht eens na maar er was niet echt z'n plek voor vuurpaarden hier. Nou ja dan zou hij wel ergens anders trainen. "Klopt, ik ga hier heen om wat meer beheersder over het water te worden. Ik wil misschien een kraht uitvinden dat me helpt tegen het water. Daarom kom ik hier." Zij hij op de zelfde toon. Als daarvoor, hij keek naar het water en besloot om wat oeveningen te doen. Kenji nam de ruimte en ging wat verderweg staan van Kini zodat zij geen last van hem had en ook geen wonde kreeg ofzo. Hij deed zijn kracht aura bol dat is een kracht waarmee hij zich een vuurpaard maakt en dan overal om zich heen vuur verpreiden. Hij zou natuurlijk geen bomen in de vik steken maar gewoon een oevening. Hij deed het rustig en beheers en na 2 minuten liet hij het weer zakken. En hij zuchtte kort. Zijn blik ging vervolgens naar Kini die daar stond te kijken. "Oh dat leer ik soms even het is zwaar en ik wil het beter onder de knie te krijgen. Dit gebied is daar geschikt voor zijn water dat houd het soms tegen als het uit de hand loopt snap je?" Zij hij tegen Kini. Kenji liep weer wat naar haar toe en zwiepte regelmatig met zijn staart tegen zijn vlanken en verder wachtte hij rustig af van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kini

Kini


Aantal berichten : 143

Character sheet
Kudde: Trying to make a new one!
Leeftijd: 14 Years old!
Partner: You left me!

A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Emptydi jul 19, 2011 5:21 am

"Oke Kenji leuk." Zei ze neutraal terug. Het was ook weer niet zo raar want hij wou niemand aanvallen dus kon hij hier best komen. Als hij hier iemand zou aanvallen zou hij van lotje getikt zijn. Nee dat was hij niet, hoopte ze voor zijn leven. Ze moest even lachen om zijn antwoord. "Dus je zegt dat je imuum wil zijn voor water, je hebt humor dat moet ik nageven." Grinnikte ze. Rustig keek ze toe hoe hij iets verder liep om iets te doen. Daar was Kini wel benieuwd naar. Oke daar snapte ze niets van maargoed, dat hoefde ze ook niet. 'Leuk' schoot er door haar heen. Nope niet echt. Hij wist wel dat hij haar zou kunnen verwonden en alle bomen hier in de fik kon steken? Hij wou toch imuum worden tegen water? "Ik kan je ook leren om je af te weren tegen aanvallen van het water? Ik zal niet tegen je vechten, dat zal iets anders doen en het is niet echt een wezen meer iets van mijn kracht. En het is ook geen echt gevecht." Sprak ze waarna ze een groot waterpaard liet verschijnen. Iets kleiner dan haarzelf maar wel wat groter dan Kenji hoe groot hij ook mocht zijn. "Dit zal je tegenstander dan zijn." Sprak ze neutraal. Ze meende het, ze wou hem wel helpen maar niet dat hij het zou misbruiken dus ze zou het geleidelijk doen.

[sry flutje]
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Aantal berichten : 284

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 3
Partner:

A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Emptydi jul 19, 2011 6:51 am

'Oke Kenji leuk' Sprak de merrie neutraal terug tegen hem. Kenji wou een neutralen kudde opstichten die geen kant koos alleen neutraal dus geen goed of slecht. Dat leek hem wel een goed idee anders brak er misschien ruzie uit. Kenji wist niet zeker of hij de kudde echt kreeg maar hij zou het wel fantastich vinden als dat zou gebeuren. 'Dus je zegt dat je imiim wil zijn voor het water, je hebt humer dat moet ik nageven.' Zij kini, Kenji knikte en zij. "Klopt, en dankjewel voor je compliment" Zij hij rustig. Kenji zwiepte regelmatig met zijn staart tegen zijn vlanken aan om enkele vliegen te verjagen die daar zaten. 'Ik kan je ook leren om je af te weren tegen aanvallen van het water? Ik zal niet tegen je vechten, dat zal iets anders doen en het is niet echt een wezen meer iets van kracht. En het is ook geen echt gevecht' Sprak Kini. Kenji knikte en zij. "Is goed leer het me maar. Ik zou het erg fijn vinden om dat onder te knie te krijgen." Kenji glimlachtte kort waarna hij weer zijn aandacht op haat richtte. Kenji zach een waterpaard verschijnen ongeveer zijn lengte. 'Dit zal je tegenstander dan zijn'Zij Kini vervolgens. Kenji knikte en maakte zich klaar, voor het. "En wat moet ik nu doen? Jij bent een water element dus je kan me nu zeggen wat ik moet doen ik luister naar je."Zij hij vervolgens rustig en wierp nogmaals op het waterpaard dat voor hem stond.

(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A little practicing, walking around and that sort of things! Empty
BerichtOnderwerp: Re: A little practicing, walking around and that sort of things!   A little practicing, walking around and that sort of things! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A little practicing, walking around and that sort of things!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dream Waver :: Het Oosten :: Sacred Falls-
Ga naar: