Konnichiwa mina-san!
Watashi wa Marianne desu.
Ik ben Marianneee, call me Mari
P A S P O O R TNaam: Marianne
Leeftijd: 11
Geboorte-datum: 25-12-1999
Geslacht: Meisje
Burgelijke Stand: Konohagakure
Talen: Nederlands, Engels, Japans 1/2
M O R E | M O R ETja.. Kortom is deze site gemaakt door een 11 jarige
Maar daar hebben we het niet over
Ik ben een grote anime fan, natuurlijk is Naruto het leukste
Spijtig genoeg moet ik iedere week op een nieuwe Episode wachten
Natuurlijk kijk ik ook andere anime's, veel meer dus die ga ik niet opnoemen. Is me teveel werk
Ik heb een áwesome en sexy huurpony die een Hotte naam heeft, ze heet dan ook Hot Chocolate :Mariannee:
Jullie zullen de komende tijd veel foto's van haar zien verschijnen
Ze rent door deuren heen, ik heb een handige manier voor uit de staldeur, maare.. We maken soms een prachtig entree in de bak
Ik heb 1 wedstrijd met haar gereden en was 1e geworden, in September is er weer een wedstrijd
Ik heb een keer een hele les zonder zadel op haar gereden (
) Ze zat lekker in galop, ondanks haar stuiterende galop. Maar we zijn na 4 maandjes zo aan elkaar gewend dat het heerlijk zit voor mij
Ze is echt een schattepetattje, vooral op de poetsplaats, ik laat haar lekker los staan en iedereen loopt weg en staart ze heel chill naar ons
Ik heb 1 zus(27) en 2 Broers(21 & 28). Mijn moeder is vorig jaar in Maart overleden, echter was ik in die tijd volgensmij zeer emotieloos aangezien er geen traantje over mijn wang gegaan is toen
Van mijn zus: Danielle krijg ik al heel m'n leven Engels, nu niet meer aangezien ik nu gewoon anime kijk xP Johan begon met anime kijken en Simon had het gedownload en ging het op de tv kijken. Ik keek toen soms mee en vondt het geweldig en begreep alles door de lessen van mijn zus
En later begon ik zelf met Naruto kijken dankzij Simon xD
Ik bewerk ook waaronder Manipulatie's, Blends, Masks, Texture's en vanalles en nog wat
Jullie hebben mijn bewerkingen vast wel is gezien, iniedergeval de Manipulatie's en de overige dingen op deze site ^^
Ik RPG nu sinds 17 Januari 2010.
De eerste RPG waar ik op zat heette Dream Horses die vele van jullie wel kennen en daar speelde ik Charming. Hij had al snel een partner; Saricha, ze waren een leuk stel
Daarna ontmoette hij Fontanella en ging hij vreemd, toen maakte hij het uit met Saricha en later ging hij weer met Saricha nadat hij met Fontanella een tweeling had gekregen. Toen had Fonta haat aan hem en in de oorlog ging hij dood, hij werdt vermoord door onder andere Rain, Unreal en Fontanella Rain vermoorde hem omdat hij bijna haar zoon(Hikaru, ander acc van mij) had vermoord toen Hikaru nog een veulen was. Fontanella omdat, jeweetwel. En Unreal omdat hij eerst leider van Dark Star was en toen een goedzak.
Dat was Charms verhaal _O_ Ik heb nog veel andere paardjes op Dh gespeeld en heb ook veel andere RPG's gemaakt. Mijn eerste was Anime World, over Naruto. Mijn 2e was Horse Legend, en die waren echt flut en stom. Daarna was het Cat's Life of weet ik veel wat xP Maar dat boeit niets
I m p o r t a n t | P e o p l eJoya <33
Nicole <3
Nikki <3
Gaby <3
Daphie <3
Maar iedereen is natuurlijk áwesme <3