Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Goden

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Amina

Amina

Aantal berichten : 68

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 2 jaar
Partner:

Goden Empty
BerichtOnderwerp: Goden   Goden Emptyzo jul 17, 2011 1:48 pm

Ik heb eigenlijk meer een discussiepuntje, maar ik weet niet waar ik dat dan moet plaatsen. ;p

Oke. Waarom moeten er goden zijn? Deze rpg bestaat nog geen week en nu zijn er al leden die -zonder dat ze bekend zijn, of actiever dan de rest- zulke grote talenten (toekomstvisies?) hebben dat ik denk: goh, cool dat ik met mijn aardkrachten een steen kan laten bewegen.

Daarnaast heb ik echt een afkeer tegen leden die meer krachten hebben. Waarom moeten die er zijn? Is er niet veel leuker als iemand macht en aanzien krijgt door zijn spel en verhaal? En niet omdat iemand mijn hersens een bepaalde emotie instraalt met: zaallammm, jij bent nu verliefd waardoor je alles doet wat ik zeg (emotiebepaling?).

Laat iedereen toch lekker gelijk zijn en zijn/haar status bepalen door activiteit, spel, verhaallijn en karakter. Niet door een talent wat 938475984 x sterker is dan dat van normale leden, wat uitgereikt is door een admin die hoogstwaarschijnlijk (kijkend naar de tijd van bestaan van deze rpg) beïnvloed is door vriendjespolitiek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis
Administrator
Mavis

Aantal berichten : 299

Character sheet
Kudde: ×
Leeftijd: 5
Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate

Goden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goden   Goden Emptyzo jul 17, 2011 7:53 pm

Ik snap je punt maar daarom zijn er ook andere dingen voor die paarden en mag je de toekomstvisie deels of geheel weigeren er wordt daarmee natuurlijk ook rekening gehouden met thet paard. En Goddess of Love bepaald nooit de emotie's van andere, ze is daar veel te goed voor en heeft echt nooit iets kwaads in de zin.

Daaronder zijn er dingen die goden niet mogen waaronder deel uit maken van een kudde, oorlog of iets in die richting. Ze zijn er grotendeels om géeerd te worden door de paarden die het willen.

Ik snap wat je bedoelt met vriendjespolitiek maar dit zijn RPG'ers waar we van weten dat ze zeer ervaren zijn, en niet enkel 'vriendjes'. Tuurlijk als de RPG groter is gaan we aan random spelers vragen of ze een God willen spelen als we goed over hun en hun RPG kunsten denken, en als ze actief zijn.
https://dreamwaver.actieforum.com
Fawn

Fawn

Aantal berichten : 24

Character sheet
Kudde: Curiosity killed the cat~
Leeftijd: ~
Partner: HAHAHA.

Goden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goden   Goden Emptyzo jul 17, 2011 10:09 pm

Volgens mij zijn de Goden in deze RPG niet specifiek bedoeld, gemaakt om direct ’beter’ te zijn dan de normale leden. Meer voor het feit dat er Goden zíjn het verhaal realistischer en logischer is. Als er bijvoorbeeld slechts in één klein topicje bij Informatie wordt verteld dat deze Goden er zijn en geëerd moeten worden zullen de meeste denken: "Oké", en klaar. Hun bestaan zal 99% van de keren vrijwel meteen weer vergeten worden.
Op deze manier worden de leden als het ware verplícht zich aan het algemene plot te houden.

Amina

Amina

Aantal berichten : 68

Character sheet
Kudde:
Leeftijd: 2 jaar
Partner:

Goden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goden   Goden Emptyzo jul 17, 2011 10:54 pm

Citaat :
Daaronder zijn er dingen die goden niet mogen waaronder deel uit maken van een kudde, oorlog of iets in die richting. Ze zijn er grotendeels om géeerd te worden door de paarden die het willen.

Oooh, oke. Ik dacht dat ze wel echt normale leden waren die alles mochten.

Citaat :
Ik snap wat je bedoelt met vriendjespolitiek maar dit zijn RPG'ers waar we van weten dat ze zeer ervaren zijn, en niet enkel 'vriendjes'.
Nouja. Ik vind de leden die nu goden zijn niet meer ervaren dan de rest.

Maarja. Als ze er alleen zijn om tegenop te kijken en dat je even een buiging moet maken als je ze ziet.. prima. ;p
Gesponsorde inhoud

Goden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goden   Goden Empty

Goden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum