Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Extrador
Mod | God of Immortality
Extrador


Aantal berichten : 209

Character sheet
Kudde: ~
Leeftijd: 112 years.
Partner: Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life.

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:16 am

Hai~! :'3

Je wilt vast niet weten wát er achter Extrador zit maar helaas doe ook ik mee aan deze hype.
Dús, vandaar ^^

Mijn naam is Joya. Sinds 07/07/2011 ben ik 17 jaar oud. Mijn achternaam doet er niet toe. Ik woon in een gedrocht dat met Wehl noemt. Enkele van jullie kennen het aangezien die daar ooit zijn geweest *kijkt naar Maaike & Mari :3* Oké ik zal snel weer verder gaan. Ik heb een eigen paard. Ico een bonte NRPS ruin van 12 jaar en hij is mijn alles. Daarnaast hebben we nog twee pony's en drie honden en vogels enzo. Ik deed eerst de opleiding paardenhouderij in Zwolle maar dat was het hem niet helemaal dus ga ik nu Dierhouderij doen in Doetinchem op het AOC lekker fietsen.
Ik heb een zwak voor badboys en dat is heel erg ja ik weet het ik kan er ook niets aan doen maar ze zijn zo aantrekkelijk :3 Daarnaast ben ik helemaal verslaafd aan Naruto. Vooral aan de Akatsuki waar ik echt een crush voor heb. Zelfs zo erg dat ik er een story over schrijf :3 Die is te lezen op aanvraag ;'D
Mijn favoriet is toch wel Deidara én Tobi, Itachi & Sasuke. Naast Naruto heb ik Vampire Knight gekeken, heb ik Rosario+Vampire gekeken en heb ik Uraboku gekeken en kijk ik nu Uta No Prince-Sama op aanraden van Mari-Chii :3
Qua muzieksmaak verschilt het wel eens maar ik hou vooral veel van rock enzoo :3 Ik ben fan van Linkin Park, Destine, Death by Aprill en nog veeeel meer bands. Ik spoor niet helemaal maar misschien heb je dat al gemerkt en ik vind het echt super knap dat je dit allemaal leest. Dus wie dit nog leest krijgt een koekje AWESOMENESS BRAAAF~!

Er zijn een aantal mensen hier die ik gemeet heb waaronder;
Maaike, Marianne, Nicole éen de rest hier nóg niet Omgg..
Maar wie weet AWESOMENESS

Erghm. Ik weet niet wat ik hier verder nog neer moet zetten. Tja.. Wil je iets weten moet je het gewoon vragen.
Ik bijt niet hard Joyselness!~


Laatst aangepast door Extrador op wo jul 20, 2011 8:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Niamh
Goddess of Death
Niamh


Aantal berichten : 129

Character sheet
Kudde: Is there really a point?
Leeftijd: 109
Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:21 am

EN NU BEN IK OPEENS OOK NIET MEER DE ENIGE HERSENCEL??! WEETJWEL HOE ERG DAT MIJN EGO SCHAAÁÁADT? Er blijft gewoon niéts meer over. TT3TT
Dus nu vraag ik, niet meer zo béste Joya, WAÁÁÁROM? WAT HEB IK JE OOIT AANGEDAAN? WAÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁROOOOOOOOOOOOM... _O_


En omygod Sasuke suckt. GO ITACHI, GO KAKACHI, GO TOBIDIEEIGENLIJKMADARAIS
Zó. c8

Hmmz.z.. heb het gevoel dat ik iets vergeet trouwens... ¬¬ Iets met een "W"

EDIT: Ik had Tobi eerst ook met een I geschreven. ¬¬ PÚh.


Laatst aangepast door Niamh op wo jul 20, 2011 8:24 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Extrador
Mod | God of Immortality
Extrador


Aantal berichten : 209

Character sheet
Kudde: ~
Leeftijd: 112 years.
Partner: Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life.

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:23 am

OMG HOE EERG *slaat met laptop tegen haar harses*

Hmmz wat met een 'w'?
*helpt denken*
Walvis
Water
Woef?

TOBII! <'3 Loveee~
Terug naar boven Ga naar beneden
Niamh
Goddess of Death
Niamh


Aantal berichten : 129

Character sheet
Kudde: Is there really a point?
Leeftijd: 109
Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:25 am

WATERMELOEN
WAFEL
AUTOMATISCHE WC-BRILLEN REINIGER NOESS!!~
...
*silence*
Ohnee... dat was het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avelyn
Goddess of Love
Avelyn


Aantal berichten : 149

Character sheet
Kudde: ~ Nóne
Leeftijd: ~ 110
Partner: I can play with your emotions, don't be affraid i won't

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:27 am

Omgg.. het slaan met een laptop op je koppie is van óns.. O_o

en dat deel je met NíKKI ??
such a shame such a shammeee =,=

Buutuhmm, welcomee sexyy chick Loveee~
Terug naar boven Ga naar beneden
Extrador
Mod | God of Immortality
Extrador


Aantal berichten : 209

Character sheet
Kudde: ~
Leeftijd: 112 years.
Partner: Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life.

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:28 am

DAMNIT!
Potjanversokkie~! wat kan het toch geweest zijn!? o.0
Hmmz wáár had het mee te maken of weet je dat niet meer? :'3

enenenenene kijk de titel! Jij bent de enigste echte hersencel! Loveee~

Whaaa het was een hele stiekeme hint voor jou als je dit topic ging lezen Miezerd HAHAHHA

~AND IT WORKED! YEAAHH
Terug naar boven Ga naar beneden
Mavis
Administrator
Mavis


Aantal berichten : 299

Character sheet
Kudde: ×
Leeftijd: 5
Partner: When you come to know love, you run the risk of carrying hate

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 8:42 am

JOYSELL! YEAAHH
Hoe kon ik dit topic gemist hebben? ó.ó

De meeting was áwesomee RAINBOWSHEEPP~!
Ico-kun, u schoot ervan door hé? Weet u nog? Deet u dat met opzet? Ó.Ó

*zoekt worden* Ehm

Joya-chii is áwesomee HUGGIE
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dreamwaver.actieforum.com
Niamh
Goddess of Death
Niamh


Aantal berichten : 129

Character sheet
Kudde: Is there really a point?
Leeftijd: 109
Partner: Simply forgotten what I wanted over the years~

Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Emptywo jul 20, 2011 9:09 am

Avelyn schreef:
en dat deel je met NíKKI ??
such a shame such a shammeee =,=




wat wil je daar mee zeggen. Õ.Ó PÚH.

*springt snel in Joya's armen voordat iemand anders haar voor is*
YAAAYY 8D IK STA ERÍÍÍINN
RAINBOWSHEEPP~!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!   Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo lieve Hersencel Nikki & the rest~~!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dream Waver :: Generaal :: Voorstellen :: In RL-
Ga naar: