Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ~Tweil.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Twilight

Twilight


Aantal berichten : 21

Character sheet
Kudde: Maybe one day.
Leeftijd: 5 Jaar.
Partner: Love is like god, it doesn't exicst.

~Tweil. Empty
BerichtOnderwerp: ~Tweil.   ~Tweil. Emptyma jul 18, 2011 1:55 am

~Tweil. Ang9yu

By Bente

H O W | T W I L I G H T | H A S | R I S E.

Twilight has rise again. Het character Twilight is ontstaan, door mijn account op DH.
Zijn karakter is gewoon 'simpel' het bevalt me gewoon heel erg.
En ik blijf het gewoon leuk vinden om met Twilight te trotseren<3

C H A R A C T E R.

Twilight is een rustige hengst, en is gewoon... 'Twilight'.
Je zou denken, doordat hij slecht hier is gekomen, een badass zou zijn!
That's right! Hij is zoals ik al zij zichzelf, maar je mag het slecht noemen om het simpel te houden.
Twilight heeft een flinke geschiedenis achter de boeg. En is om bepaalde reden slecht geworden.
Vroeger haatte hij zichzelf, niet snappend waarom hij op de wereld was gebracht.
Na een paar honder jaar, is hij zich geen realiseren dat het zo was. Hij leerde met zijn krachten omgaan.
En begon zich ervan bewust te zijn, dat hij vuur kon beheersen en dat zijn leventje niet eens zo slecht was.
Zo is hij zichzelf gaan begrijpen, een door de vele dingen die hij heeft gezien en heeft meegemaakt in zijn leven.
Is het bijzonder dat hij nog steeds een slecht/neutrale stille hengst is gebleven.

H I S T O R Y.

Het was donker, pikdonker.
En normaal paard zou geen hoef voor ogen zien.
Twilight wel, dat was nou een voorbeeld van een de voordelen van een te kunnen zien in het donker.
Hij kon waarneer de meeste andere in de zwart roete nacht niks zag, wel zien.
Minder dan overdag, maar hij zag meer dan voldoende.
Geruisloos, sloop hij verder de nacht in, doelloos... Roekeloos.
Zijn rode nachtkijkers pikte een zwak beeld op van een Rymando, 'een hert'.
Als hij niet de macht had om onpaard snel te rennen, was de Rymando aan hem ontsnapt.
Binnen nog niet eens een seconde stond hij voor het hert, en in die zelfde snelheid laaide er een meester grootte vlam op uit het niets. Hij kneep zijn ogen tot spleetje, en concentreerde zich op de vlam. De Rymando maakte dat hij weg kwam.
Twilight ontsnande, en de vlam verdween langzaam. Licht geiriteerd door de Rymando die hij op zijn pad tegen was gekomen liep hij verder. En het de meeste woede verdween. Nadat de Rymando weg was, liep hij net zo geruisloos verder als dat hij gekomen was. Twilight was het in die vele jaren zijn 'Tweede ik' gaan noemen. Hij was gaan geloven in een ander lichaam geboren te zijn, vroeger was hij altijd al een buitenbeentje geweest.
Twilight liep dieper de nacht in, met het zwakke maanlicht boven hem schijnend op zijn roetzwarte vacht. Als laatste aanwezigheid, zag je als je goed keek twee smaragdrode ogen in de duisternis verdwijnen.

L A S T | B U T | N O T | L E A S T.

Type:Homerous nachticus Twilitus.
Naam: Twilight Del Fuego.
Leeftijd: 5 Years young.
Kudde: Maybe one day.
Partner: Love is like god, it doesn't exist.
Kleur ogen: Rood/Oranje zwart, -bestaat dan?-.
Kleur vacht: Roetzwart.
Kleur manen: Pikzwart.
Element: Vuur.
Veulens: No love, no foals.

Daag<3 HUGGIE

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Tweil.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dream Waver :: Generaal :: Voorstellen :: Als Paard-
Ga naar: