Dream Waver
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Authentic's Prophecies

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Authentic
God of Prophecy
Authentic


Aantal berichten : 180

Character sheet
Kudde: Shut up.
Leeftijd: 117 years
Partner: My heart is dark, just like my existence.

Authentic's Prophecies Empty
BerichtOnderwerp: Authentic's Prophecies   Authentic's Prophecies Emptyzo jul 17, 2011 9:34 am

Authentic’s Prophecies
Welkom bij Authentic’s voorspellingen. Hier zal ik jullie een uitleg geven van de voorspellingen die deze god kan doen en hoe het allemaal precies werkt. Authentic is de oudste van alle goden en beschikt over voorspellende krachten. De voorspellingen die hij doet kunnen over iedereen gaan, dus houd zijn topics maar in de gaten.

Wie:
Zoals eerder gezegd kunnen de voorspellingen die ik met Authentic maak over iedereen gaan, zomaar random geselecteerd uit een lijst. Het kan echter niet gebeuren dat iemand 2x achter elkaar voorkomt in voorspellingen, ik zorg dat ik een lijst afwerk voordat ik opnieuw begin. Ik probeer de voorspellingen wel zo te doen dat het enigszins te doen is voor de speler over wie de voorspelling gaat, er zal bijvoorbeeld nooit voorspeld worden dat een goed paard een slechte kudde joined. Er wordt zo goed als het gaat rekening gehouden met de individuele karakters. Diegene die een ‘Event of voorspelling’ hebben krijgen een PB van mij.

Wat:
De voorspellingen die gemaakt worden kunnen gigantisch uiteen lopen. Zoals eerder gezegd wordt er geprobeerd ze wel een beetje realistisch naar de karakters te maken, maar dit zal niet bij alles en iedereen even perfect gaan; ik zal niet alle karakters even goed kennen. Authentic kan onder meer voorspellingen doen over gevechten, ontmoetingen en soms ook drachten. Over de dood zullen er geen voorspellingen komen, tenzij er speciaal toestemming is van de speler. Dit kan een manier zijn om een niet gespeeld karakter te laten overlijden.

Waar:
Een keer in de zoveel tijd wordt er een topic geopend op een gebied dat voor iedereen toegankelijk is, het is verplicht voor diegene die een ‘event’ of ‘voorspelling hebben’ om te reageren. Anderen zijn vrij om te reageren als ze willen, het is niet voor niets op een gebied dat iedereen mag betreden.

Je niet kunnen vinden in een voorspelling?:
Het kan natuurlijk voorkomen dat een voorspelling die door Authentic is gemaakt absoluut niet samen gaat met een door jou bedacht plot, verhaallijn of karakter. Dan kun je mij een PB terug sturen en dit aangeven. Dan gaan we samen met Mavis op zoek naar een goede oplossing. Het kan zijn dat je voorspelling volledig verwijderd wordt, maar aanpassing kan ook voorkomen. Want onthoud; Authentic’s voorspellingen zijn en blijven bijzonder.

Meer willen weten?:
Heb je bepaalde vragen of wil je gewoon meer weten? Stel je vraag via de PB aan Authentic of plaats hem opelijk op het speciaal daarvoor bedoelde gebied op dit forum [vragen]. We bijten niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Authentic's Prophecies
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dream Waver :: Generaal :: RPG-
Ga naar: